Neptuno campusa hasi da

Niños del campus Neptuno corriendo en un bosque

Fundazioa

12/04/2024

Nafarroako Kutxa Fundazioak Neptuno Campusaren edizio berri bat jarri du abian, eta Foru Komunitate osoko 44 ikastetxek eta 2170 haurrek parte hartuko dute Hondarribiko udalekuetako instalazioetan.

Ingurumenari buruzko hezkuntza-proiektu bat da, 3 edo 5 eguneko egonaldietan, garrantziaren inguruan sentsibilizatu eta haren ezagutza bultzatu nahi duena. Era berean, Ekonomia Zirkularraren gaia planteatzen du, proposatzen diren jarduerak egituratzeko elementu gisa.

Nafarroako Kutxa Fundazioak lurraldetasuna bultzatzeko duen helburu estrategikoari esker, erkidego osoko 20 udalerritako ikasleak egon daitezke bertan, Kaseda, Oibar, Gallipienzo, Deikaztelu, Arellano, Allo edo Arronizko landa-eskoletako ikasleak barne. Horrek esan nahi du ikasleen adinak 3 eta 15 urte bitartean luzatu behar direla.

Nafarroako Kutxa Fundazioaren Plan Estrategikoaren beste helburu bat da kolektibo ahulenei arreta ematea: adimen-urritasuna duten ikasleak dituzten zazpi ikastetxe egotea Neptuno Campusean. Neptuno campuseko ikastetxeen gehikuntzaren zati handi bat (33tik 44ra) eskola-hezkuntzako ikastetxeekin eta landa-eskolekin lotuta dago.

2024ko jarduera-memoriala

Hezkuntza

13/06/2024

Dragon Boat, Hondarribirako jarduera berria