Egun Berdea

Nafarroako Kutxa Fundazioak Egun Berdea antolatzen du, Ingurumen Hezkuntzako proiektu parte-hartzaile eta boluntarioa, Lehen Hezkuntzako (bigarren ziklotik aurrera), Bigarren Hezkuntzako, Lanbide Heziketako Zikloetako, Unibertsitateetako eta Hezkuntza Bereziko Ikastetxeetako (guztiak Iruñekoak eta eskualdekoak) ikasleei zuzendua, gaztelaniaz edo euskaraz ematen dena.

Kontzientziazio ekologikoko eta ingurumen-hezkuntzako ekimen hau Nafarroako Gobernuaren laguntzarekin garatzen da, Ingurumen Hezkuntza sustatzeko deialdiaren bidez. Jarduera guztiek lotura estua dute ingurumen-jasangarritasuna lortzeko, baliabideak erabiltzeko eta berritzeko, eta, azken batean, ingurumenarekiko oreka harmoniatsua lortzeko eta ingurumenarekiko sentsibilizazioa sustatzeko.

Programak sei orduko iraupena du gutxi gorabehera, eta ingurumen-hezitzaileen tutoretzapean dago. Hezitzaile horiek, unitate didaktikoa garatzeaz gain, materialak, ingurumen-jarduerak eta ikastetxeek Nafarroako Kutxa Fundazioaren EGUN BERDEA ahalik eta gehien goza dezaten behar den guztia prestatzen dute.

Grupo de niños riendo y jugando, levantando a un amigo en el aire, en la alegría típica de un campamento de verano.
manos de un niño pintando sobre una cartulina de colores

Ingurumen-hezkuntza

Ezagutu Nafarroako Kutxa Fundazioaren lankidetza-jarduera honen xehetasun guztiak.