Etxebizitza soziala

Nafarroako Kutxa Fundazioak, Nasuvinsa enpresa publikoarekin lankidetzan eta hitzarmen baten bidez, Entremutilvas inguruan 40 etxebizitza eraikitzea erabaki zuen, alokairu sozialerako. Akordio horren barruan, Nasuvinsak lurzorua jarri du, eta Nafarroako Kutxa Fundazioa arduratuko da eraikina eraikitzeaz.

Hitzarmenak zehazten duenez, Nasuvinsak kudeatuko du pisuen alokairu sozialaren eredua, eta 30 urte igaro ondoren, etxebizitza horien jabe izango da. Bitartean, eraikinaren titulartasuna Nafarroako Kutxa Fundazioarena izango da, eta, horrela, diru-sarrerak dibertsifikatu egingo ditu alokairuen bidez.

Neurri honekin, Nafarroako Kutxa Fundazioak gure erkidegoaren erronka sozial bati aurre egiten dio, III. Plan Estrategikoak bultzatzen duen bezala.

Primer plano de un lápiz sobre un plano arquitectónico de vivienda social
Salón moderno y bien iluminado en una vivienda social

Ikusitako gabezietako bat alokairu sozialeko etxebizitzaren beharra zen, eta, horregatik, Fundaziotik irtenbide berritzaile bat bilatu da, orain arte etxebizitza sustatzeko ekimenik hartu ez duena. Neurriaren izaera berritzaile hori indartu egiten da Nasuvinsa enpresa publikoarekin egindako elkarlanarekin, akordio horren funtsezko zatia baita lurzoruaren ekarpenarekin eta alokairuen zuzeneko kudeaketarekin. Bi erakundeak gai izan dira harreman estua sortzeko, eta horri esker lortu da akordio hori.

Proiektu horri esker, Nafarroako Kutxa Fundazioak, gizarte-erakunde gisa duen eginkizuna betetzeaz gain, diru-sarreren bide berri bat aurki dezake, eta horrek plan estrategikoaren beste helburuetako bat betetzea dakar.

unas manos de un niño pintando en un papel con muchas pinturas

Nafarroako Kutxa Fundazioaren Aliantza – "la Caixa" Fundazioaren X. urteurrena

Hamar urteko lankidetza

Nafarroako Kutxa Fundazioak eta "la Caixa" Fundazioak harreman egonkorra hasi zuten 2013an, eta horrek benetako eragina izan du Nafarroako gizartean, elkarlan eskuzabal eta leialaren bidez.

Beste proiektu batzuk