Adimen Artifiziala

Nafarroako Kutxa Fundazioak NAIR Centerrekin kolaboratzen du, Nafarroako Adimen Artifizialaren koordinatzailearekin eta erakunde integratzailearekin, dauden zentro teknologikoen ikerketa aplikatua unibertsitateen oinarrizko ikerketarekin.

Nafarroako Kutxa Fundazioaren ekarpena doktoratu aurreko bi ikerketa-beka bultzatzea da, neurozientzia konputazionalari eta datuen eta informazioaren fusioari buruzkoak, hurrenez hurren.

Lehenengo doktorego tesia Nair Center-en neurozientzia konputazionaleko ikerketa lerroaren barruan kokatzen da. Tesi horren helburua elektroentzefalogrametako edo bestelako seinaleen teknika adimendunen bidezko analisian sakontzea da.

Bigarren doktorego-tesia datuak eta informazioa bateratzeko oinarrizko ikerketa-ildoari dagokio. Adimen artifizialeko algoritmoetan aplikagarriak diren datuak fusionatzeko mekanismo berrien garapenean zentratuko

Dos ejecutivos firmando papeles de un acuerdo relacionado con Inteligencia Artificial en una oficina de la Fundación
manos de un niño pintando sobre una cartulina de colores

NAIR Center

Ezagutu ikerketa zentro honen webgunea

Hamar urteko lankidetza

Nafarroako Kutxa Fundazioak eta "la Caixa" Fundazioak harreman egonkorra hasi zuten 2013an, eta horrek benetako eragina izan du Nafarroako gizartean, elkarlan eskuzabal eta leialaren bidez.

Beste proiektu batzuk