Nafarroako Kutxa Fundazioak Nafarroako Unibertsitateko Bioma Zentroarekin lankidetzan dihardu

Líderes institucionales celebran la colaboración con el Centro Bioma

Fundazioa

25/04/2024

Unibertsitateko Gradu Aretoa izan da bi erakundeen arteko lankidetza estutzeko aukeratu den tokia, Jose Angel Andres Gutierrez Nafarroako Kutxa Fundazioko presidentea, Maria Iraburu errektorea eta Alfonso Sanchez-Tabernero Lagunen Elkarteko presidentea bertan zirela.
Akordio horren bidez, ingurumen-hezkuntzari, eskola-umeentzako hezkuntza-programei, ikerketa-jarduerei eta zientzia-dibulgazioko ekitaldiei buruzko hainbat jarduera eta tailer egingo dira, gizartea ingurumen-gaiei buruz kontzientziatzeko eta karrera zientifikoetarako eta STEM ikasketetarako bokazioak bultzatzeko. Desgaitasuna duten pertsonen berdintasuna, irisgarritasuna eta inklusioa ere bultzatuko dira.

Aliantzak eta eskuzabaltasuna
Bestalde, José Ángel Andresek Nafarroako Kutxa Fundazioarentzat gure erkidegoan erreferente diren entitateen arteko aliantzak sortzeak duen garrantzia azpimarratu du. "Gai estrategikoa da gure erakundearentzat. Hitzarmen horrek, halaber, Nafarroako Kutxa Fundazioak ikerketa, zientzia, ezagutza eta horien zabalkundea bezalako gaietan emandako laguntza berresten du ".
Maria Iraburu errektoreak eskerrak eman dizkio Nafarroako Kutxa Fundazioari "eskuzabaltasunagatik proiektu estrategiko honetan laguntzeko, zeina Foru Komunitatearen zerbitzura ere dagoen, zeinarekin Nafarroako Unibertsitateak STEM bokazio zientifikoak sustatzen lagundu nahi duen, eta gazteenen artean zientziarekiko eta naturarekiko maitasuna pizten, Zientzia Museoaren hezkuntza programaren bitartez".

2024ko jarduera-memoriala

Elkarlaneko proiektuak

16/07/2024

Nafarroako Kutxa Fundazioaren bi beka, AAri buruzko Udako Eskola batean