Arbola Jaialdiaren aurkezpena

Un grupo de gente posando y anunciando el festival arbola.

Fundazioa

12/04/2024

Nafarroako Kutxa Fundazioa eta "la Caixa" Fundazioa, Innova Programaren bitartez, Arbola Jaialdiarekin elkarlanean ari dira. Arbola diziplina anitzeko kultur ekimena da, eta 2024ko udaberrian garatuko da Iruñeko hainbat gunetan, besteak beste, CIVICAN kulturgunean.

Arbolak artea, zientzia eta landare-kultura batzen ditu programa honekin: 10 egoitza artistiko, 4 erakusketa, zuhaitz-pedagogiako 4 ibilaldi, 2 tailer, hitzaldi 1, zuhaitz-proiektuen topaketa 1, haurrentzako 4 irakurketa eta 3 hitzaldi performatibo.

5 herrialdetako hamabost bat artista eta dibulgatzailek parte hartuko dute: Joaquín Araujo (Extremadura), Adriana Reyes (Madril), Arantxa Ciafrino (Alemania), Catarina Saraiva (Portugal), Claire Hurley (Irlanda), Ghislaine Verano (Nafarroa), Ian Capillé (Portugal), Maitane Azpiroz (Nafarroa), Manuel Vason (Erresuma Batua), Marco Ranieri (Italia), Monika Aranda (Nafarroa), So Dias (Portugal) eta baieztatzeke dauden beste batzuk.

2024ko jarduera-memoriala

Elkarlaneko proiektuak

16/07/2024

Nafarroako Kutxa Fundazioaren bi beka, AAri buruzko Udako Eskola batean