CIVICAN

Kultur zentroaren udaberrirako jardueren programa

Nafarroako Kutxa Fundazioak 2024ko apirila, maiatza eta ekainerako ikastaro eta tailerren hurrengo proposamen hau eskaintzen du CIVICAN kultur zentroan.

Dúo de danza contemporánea actuando en un evento de Civican.
Una chica de espaldas con un jersey verde

CIVICAN kultur zentroko udaberrirako ikastaroen programa

Nafarroako Kutxa Fundazioak 2024ko apirila, maiatza eta ekainerako ikastaro eta tailerren proposamen hau eskaintzen du CIVICANen, pentsamendu eta kultura partekatuko kultur zentroan.

Sartu CIVICAN jardueretan

CIVICAN* jardueretarako sarbidea, kontrakorik adierazi ezean, aldez aurretik posta elektronikoz edo Nafarroako Kutxa Fundazioaren lerroaren bidez (948 222 444) egiten da, edukiera bete arte. Pertsona bakoitzak gehienez 2 erreserba egin ahal izango ditu.

Público asistiendo a un evento al aire libre en Civican.

CIVICAN, Pentsamendu eta Kultura Partekatuaren gunea

Rincón acogedor de la biblioteca de Civican con asientos amarillos.
Pasillo iluminado con luces rojas en las instalaciones de Civican.

CIVICAN Nafarroako Kutxa Fundazioaren kultur zentroa da, pentsamendu eta kultura partekatuko gunea. Belaunaldien arteko topagune irekia da, hausnarketarako eta eztabaidarako jarduerak eta proposamen artistikoak eta hezitzaileak elkartzen dituena, guztiak ikuspegi kultural batetik.

Honako hauek ditu:

• Entzun aretoa
  • Liburutegia
  • 2 irakurketa-gela
  • Erakusketa eta esku-hartze artistikoetarako espazioa
  • erabilera anitzeko gelak
  • Sukaldea
  • Ongizate-espazioa
  • Ur berodun igerileku
  • Kafe-espazioa, kanpoko terrazarekin

Eraikinerako eta erakusketetarako sarbidea librea eta doakoa da.

CIVICAN jarduerak irisgarriak izateko prestatutako zentroa

CIVICAN da irisgarri gisa ziurtatuta dagoen Nafarroako kultur zentro bakarra. Entzunaretoan egiten diren jarduera guztiak begizta magnetikoaren bidez eskura ditzakete entzumen-desgaitasuna duten pertsonek. Zeinu-interpreteak eta/edo azpitituluak dituzten pertsona gorren jarduera irisgarriak sinbolo egokiekin adierazten dira.

Auditorioko jarduerak streaming bidez emango dira, Nafarroako Kutxa Fundazioak Youtuben duen kanalaren bidez, kontrakoa adierazi ezean.

Bi pertsona Civican auditorium barruko hitzaldi batean hizketan.
manos de un niño pintando sobre una cartulina de colores

CIVICAN arnastu

Bideo honetan, CIVICANek nola arnasten duen jakin dezakezu.

Espazioak alokatzea eta lagatzea

CIVICANek erabilera askotara egokitu daitezkeen espazioak eskaintzen ditu: hitzaldiak eta aurkezpenak, ikastaroak, bilerak, kontzertuak, jardunaldiak eta kongresuak.

Tres chicas abrazadas con el sol de frente en una actividad de verano

Ezagutu Caja Navarra Fundazioaren Youtube kanala

Gure kanalean, Caja Navarra Fundazioak gure CIVICAN zentroan egiten duen kultura-jardueraren zati digitala aurkituko duzu.

Beste proiektu batzuk