Hondarribia

Nafarroako Kutxa Fundazioak udako esperientzia eta ikaskuntza programa osoa eskaintzen du Hondarribiko udako campusean. Udako kanpaleku horietan, bizikidetza, parte-hartzea eta inklusioa dira hezkuntza eta kirol jardueren proposamenaren protagonistak.

Garapen iraunkorreko helburuak udako kanpaleku horien zeharkako gaien esparrua izango dira. 17 GJHei aisialdiko hezkuntzaren ikuspegitik helduko diegu, eta, horren bidez, balio unibertsalak txertatuko ditugu.

Aisialdian hezkuntzak duen garrantzia pentsamendu kritikoa, konpromisoa eta hazkunde pertsonala sustatzeko gai sozial bat sartzeak bultzatzen du, kontzientzia hartzera eta konpromiso zehatzak hartzera gonbidatzen duten hausnarketarako eta eztabaidarako espazioak erraztuz.

Neska txapela astintzen.

Udako Kanpusa

Nafarroako Kutxa Fundazioak esperientzia eta ikaskuntza programa osoa eskaintzen du udako campusean. Bizikidetza, parte-hartzea eta inklusioa dira protagonista Nafarroako 7 eta 15 urte bitarteko neska-mutilei zuzendutako hezkuntza eta kirol jardueren proposamenean.

Programa adin bakoitzerako egokituta dago, eta egiten diren jardueren artean honako hauek nabarmentzen dira: bainua hartzen duten itsasontziko paseoak, txangoak ingurune naturalean, scoot bidezko ibilbideak, surfskate, haurrentzako parkea, paddel surfa, yinkanak Hondarribian zehar, aire zabaleko tailerrak, gaueko jokoak, arrauna, bela, surfa, zumba, koreografia bidezko dantzak, kirol-akaolinpiadak, hondartzako jolasak, itsasoko bainuak... eta abar.

Icono representativo de grupo alevin Icono representativo de grupo infantil Icono Fundacion Caja Navarra representativo de grupo eolo
Alevin taldea

2015an, 2016an eta 2017an jaio zen

Icono representativo de grupo alevin
Infantil taldea

2012an, 2013an eta 2014an jaio zen

Icono representativo de grupo infantil
Eolo taldea

2009-an, 2010-ean, 2011-n jaio izan

Icono Fundacion Caja Navarra representativo de grupo eolo

Neptuno kanpusa

Neptuno campusa Ingurumen Hezkuntzako programa bat da, murgiltzeko eta naturarekiko eta itsasoarekiko benetako kontaktua lehen pertsonan esperimentatzeko esparru ezin hobean. Lehen Hezkuntzako 3. mailatik 6. mailara eta DBHko 1. eta 2. mailara bitarteko ikasleei zuzendutako udalekua da, ikastetxe publiko zein pribatuetarako, itunpekoetarako edo hezkuntza berezikoetarako, komunikazio-hizkuntza aukeratzeko aukerarekin (gaztelania, euskara edo ingelesa).

Ingurumen-jardueren barruan, ikasleek txangoak egingo dituzte Hondarribiko kanpalekuaren inguruan, helburu hauekin:

• Flora- eta fauna-espezieak identifikatzea.
  • Inguruko historia geologikoa ezagutzea, klimaren ekintzak edo mugimendu tektonikoek eragindako fenomenoak aztertzea.
  • Gizakiaren esku-hartzeak paisaia mota horietan dituen ondorioak ulertzea.
Adolescentes mirando una exposición.

Hondarribiko Campuseko instalazioak

Hondarribiko Nafarroako Kolonia Zuriak 1935. urtean inauguratu ziren. Eraikina Victor Eusa arkitekto nafarrak egin zuen, eta Nafarroako Ondarean katalogatuta dago.

Fatxadaren eta barrualdearen xarmari eutsiz, espazioa denborarekin eguneratzen doa, eta baldintza onenak eskaintzen dizkie hartzen dituen kolektiboei.

Oztopo arkitektonikoak kendu dira, igogailua gehitu da eta beheko solairuko eta lehen solairuko komunak eta dutxak berritu dira, espazio irisgarria eta inklusiboa izateko.

Ezagutu gure instalazioak

Eraikin nagusia irisgarria da, eta honako hauek ditu:

• 4 logela handi, gehienez 40 pertsonarentzako edukierarekin logela bakoitzeko
  • 2 areto handi jarduerak garatzeko
  • Ingurumen Gela
  • Jangela zabala
  • Erizaintza
  • Komunak eta dutxak
  • Sukalde propioa

Kanpoan, jolastoki zabalak, lorategia eta 7 etxola 12 urtetik gorako neska-mutilentzat.

Chica con gorra saludando.
Tres chicas abrazadas con el sol de frente en una actividad de verano

Zertan datza Hondarribiko udalekuen hezkuntza proiektua?

Bideo honek Nafarroako Kutxa Fundazioaren Hondarribiko udalekuetara joaten diren neska-mutilak laburbiltzen ditu.

Beste proiektu batzuk