Juan Carlos Pikabearen erakusketa CIVICANen

Imagen en la exposición de Juan Carlos Pikabea en CIVICAN

Fundazioa

12/04/2024

Nafarroako Kutxa Fundazioak Juan Carlos Pikabea margolari nafarraren "Lo rural y lo cerca" erakusketa hartuko du CIVICANen. Erakusketa apirilaren 27ra arte egongo da zabalik CIVICANeko Atrioan, eta doan bisita daiteke.

Pikabearen obraren zati nagusia den Nafarroa osoko paisaiak dira "Landatarra eta hurbila" erakusketa honetako protagonistak. Foru geografian zeharreko ibilbide piktorikoa da, gure inguru hurbileneko aberastasuna eta barietatea preziatzeko balio duena.

Erakusketa hau Babeslekuak zikloaren parte da, landa eta hiri errealitatea ikuspegi kultural eta artistiko baten bitartez lotzea bilatzen duena. Horrela, erakusketa hau "Paisaiak entzun" izeneko topaketa batekin osatzen da, Carlos de Hita naturalista, sonidista eta soinu-esploratzailea protagonista izango duena. Topaketa hau CIVICANeko Atrioan izango da apirilaren 4an.

Juan Carlos Pikabearen erakusketa honek eta Carlos de Hitarekin izandako topaketak Nafarroako Kutxa Fundazioak CIVICANentzat proposatzen duen programazio hedatuaren kontzeptuari erantzuten diote. Gai jakin baten inguruko formatu oso desberdinen proposamena (erakusketak, topaketak, tailerrak, laborategiak, elkarrizketak...). Udaberri honetan, landatartasun berrien gaia aukeratu da.

CIVICAN programaren barruko erakusketa

Horrela, CIVICANen udaberriko programa osoaren helburua da hainbat jardueratara hurbiltzen diren pertsonak gonbidatzea gure erkidegoko landa-eremuek bizi duten errealitateari buruz gogoeta egin dezaten.

Horrela, Nafarroako Kutxa Fundazioak CIVICAN pentsamendu eta kultura partekatuko zentro gisa egindako apustua oinarritzen da, non erabiltzaileak ikusle gisa kontzeptua gainditzen den.

2024ko jarduera-memoriala

Elkarlaneko proiektuak

16/07/2024

Nafarroako Kutxa Fundazioaren bi beka, AAri buruzko Udako Eskola batean