Juan Gómez Jurado, CIVICAN-en

Hezkuntza - Kultura
Juan Gómez Jurado idazle madrildarra da Nafarroako Kutxa Fundazioak CIVICANentzat antolatutako Diálogos de Medianoche zikloaren hurrengo protagonista. Hitzordua 19: 00etan izango da entzunaretoan eta gaur egungo literatur enpresa ezagunenetako baten ibilbidearen xehetasun batzuk hobeto ezagutzeko aukera emango du.

Juan Gómez-Jurado (Madril, 1977) kazetaria da eta berrogei hizkuntzatara itzulitako eleberri arrakastatsuen egilea. Antonia Scotten unibertsoari buruzko lanak (El paciente, Cicatriz, Reina Roja, Loba Negra eta Rey Blanco, guztiak ere Ediciones B aldizkarian argitaratuak) thriller espainiarraren salmenten fenomenorik handiena bihurtu dira, eta autorea nazioarteko generoaren adierazgarririk handienetakoa bihurtu dute. 2022an berriro konkistatu zituen irakurleak Todo Arde filmarekin.

Horrelako ekitaldiekin, Nafarroako Kutxa Fundazioak bere helburu estrategikoa sendotu du: CIVICAN hausnarketarako eta kultura partekaturako zentroa izatea.