BALIOETAN HEZTEA

22022. urtea oso berezia izan zen Nafarroako Kutxa Fundazioarentzat, pandemiagatik bi urtez bertan behera utzitako jarduerari heldu baitzion berriro.

Hondarribiko Campusa bizikidetza, partaidetza, sorkuntza eta hazkunderako gunea da parte hartzaileentzat, proposatzen diren esperientziei eta komunitate hori osatzen duten profesionalei esker. Hezkuntza proiektu sozial eta kulturala da, bai eta ohitura osasuntsuak sustatzekoa ere, Nafarroako ikastetxe eta 7-15 urteko haur eta gazteen familientzat.

Historikoki, Hondarribian garatzen diren campusen helburuak hauek dira, besteak beste: adiskidetasuna, erantzukizuna, errespetua, lankidetza, pentsamendu kritikoa, ohitura osasungarriak eta autonomia sustatzea, aisialdiko hezkuntzaren testuinguruan. Prozesu parte hartzaileak eta funtsean bizipen prozesuak baliatzen dira. Gainera, arreta berezia jartzen da ikaskuntza desberdinak ahalbidetzen dituzten murgiltze esperientziei mesede egiteko, bai eduki pedagogikoekin lotuta, bai hazkunde pertsonalarekin eta gizarte gaitasunekin lotuta.

2022an, jardueraren garapena balioetan hezteko metodologia baten inguruan egituratu da, eta haurrak eta nerabeak jarri dira jardueraren erdigunean. Jarduera proposamenak herritarrentzako garapen eredu bat, gizarte eraldaketa eta gai bat hartzen ditu kontuan: 2020-2030 Agendaren Garapen Jasangarrirako Helburuak . Hori horrela, gogoetarako eta eztabaidarako guneak eskaintzen ditu, berdinekin, familiekin eta komunitatearekin kontzientziatzera eta konpromisoak hartzera gonbidatzen dutenak, eta kalitatearen eta balioetan oinarritutako hezkuntzaren erreferente bihurtzen da.

UDAKO CAMPUSA

2022an, Nafarroako Kutxa Fundazioak Garapen Jasangarrirako Helburuak sartu zituen Hondarribia Campuseko programazioan, dinamika zehatzen bitartez eta gainerako jardueretan zeharka. Balioak ikasiz eta abenturak biziz ikasten uda pasatzeko modu bat, 7-15 urteko gazteen garapen pertsonala, kulturala eta soziala bultzatuz.

GEHIAGO JAKIN

NEPTUNO CAMPUSA

Neptuno Campusa Ingurumen Hezkuntzako programa bat da, eta Nafarroako Kutxa Fundazioaren Hondarribiko udalekuetan garatzen da. Programaren helburua da Nafarroako ikasleei ingurumena kontserbatzen eta zaintzen laguntzeko ezagutzak eta jokabide ohiturak ematea, eta, halaber, garapen jasangarria, pertsonen arteko harremanak eta gizarte erantzukizuna sustatzea eta naturan murgiltzeko esperientzia sortzea. Esparru ezin hobea da natura eta itsasoarekin benetako kontaktuan murgildu eta esperimentatzeko.

GEHIAGO JAKIN

PARTE HARTZAILE