Proiektuak finkatzea

Aurreko urteetan adinekoen kolektiboarekin egindako lanari esker, 2022an, Nafarroako Kutxa Fundazioak gizartearen errealitate berriei hobeto aurre egiteko egin duen apustua finkatzeko eta ezartzeko aukera izan zen, Fundazioak Iruñean eta Zangozan kudeatzen dituen zentro guztietan.

Alde horretatik, CONVIVEk, parte-hartzean oinarritutako lan-etodologia berritzailearekin aukera eman die adinekoei nahi dugun zentroa diseinatzeko, talde motorren bidez. Zentroak bestelako filosofia parte-hartzailearekin ari dira funtzionatzen Zentroaren bizitzan, jardunbide egokiak txertatuz, hala nola jarduera esanguratsuak aukeratzea, Zentroaren bizitzan modu aktiboan parte hartzea, Zentroak beste pertsona berri eta gazteagoei irekitzea eta haien jarduera auzo eta herrietako bizitzan integratzea.

Era berean, eredua ezartzeko prozesua islatzen duen gida bat egin da, beste ikastetxe batzuei jardunbide egokiak txertatzen laguntzeko. Gida hau talde eragileak ere baliozkotu du, eta bere ekarpenak erantsi ditu hobeto ulertzeko.

2022an, Antsoainen ere, 2021ean Berriozarko Udalarekin eta adinekoen elkartearekin sinatutako hitzarmena errepikatu zen, Fundazioak herri horretan duen zentroa udalari lagatzeko, udalak herriko adinekoei laguntzeko planean lekua txerta dezan.

GEHIAGO JAKIN

ADINEKOENTZAKO ZENTROAK

ASISTENTZIA ZENTROETAN

ZERBITZU OSKIA ETA LEIRE JANTOKI SOZIALETAN