NORMALTASUNERA ITZULTZEA

2022. urteak normaltasuna sendotu du bere ohiko jardueran. Osasun-egoeragatik bi urtez mugak izan ondoren, eta aurreko urtean ohiko jarduera pixkanaka berreskuratzen joan ondoren, 2022 honi esker eguneroko jarduera berreskuratu ahal izan da, bai zentroan bertan, bai handik kanpo.

Lehentasunezko ildo gisa, parte-hartze komunitarioko jarduerak berrartu dira, auzoaren bizitzan inplikazio handiarekin, kirol-jarduerak, eta Nafarroako Gobernuak antolatutako Koloretako Asteetan sartzea.

Gure ereduaren berri eman dugu hainbat hezkuntza- eta gizarte-esparrutan, hala nola bi unibertsitateetan eta prestakuntza-eskoletan. Horietan, erabiltzaileek beraiek eramaten dituzte Rio Iratin erabiltzen diren lan-metodologiak, hala nola Pertsonarengan Oinarritutako Plangintza (PCP), Snoezelen metodologia, guztiak bizi-kalitatea hobetzera bideratuak.

T Halaber, hainbat jarduera-ildo ezarri dira, auzoko erakundeekin zein beste erakunde eta instituzio batzuekin partekatutako jarduerak egiteko.

GEHIAGO JAKIN

ERABILTZAILEAK

PROFESIONALAK

icono