Hondarribiko udalekuak

ESTEKA HONETAN OSA DAITEKE HONDARRIBIA 2018 CAMPUSERAKO PLAZA ESKATZEKO IZENA EMATEKO FORMULARIOA

Nafarroako udaleku zuriek Hondarribian, Jaizkibelen magalean eta hondartzatik 200 metro eskaera, jarduerak ingurune seguru batean garatzeko instalazio pribilegiatuak dituzte: erizaindegia eta janari osasungarria, udalekuetako sukaldeetan egina.

HONDARRIBIA 2018 CAMPUSA

Plazak eskatzeko izena emateko epea martxoaren 20an hasiko da eta apirilaren 8an amaitu. Plazak notario aurrean egingo den zozketa bidez izendatuko dira. ESTEKA honetan eskuratu daiteke triptikoa, jarduerari buruzko informazio guztiarekin.

Halaber, ESTEKA honetan kontsulta daiteke Hondarribia 2018 Campusaren edizio honetan plaza eskatzeko izen ematea zuzen egiteko laguntza eskuliburua.

Etorkizunean izen emateetan aldaketak egin nahi izanez gero,  esteka honen bitartez egin ahal izango dira. Izena ematean baja eman nahi izanez gero, esteka honetan egin daiteke.

Izena emateko epea martxoaren 20an (asteartea) 09:30ean hasiko da eta apirilaren 8an amaitu. Denbora tarte horretan, edozein unetan egin ahal izango dira eskaerak; izan ere, ordena kronologikoa EZ da kontuan izango plazak izendatzerakoan.

Hondarribia 2018 Campusaren edizio honetako beste berritasun bat da erabiltzaile berak gehienez lau haurren izena emateko aukera duela; EZ dute halabeharrez familiartekoak izan behar eta lagun taldeak ere izan daitezke. Taldeko izen emate horretan, elkarren hurreneko zenbakiak emango zaizkie zozketan lau haur horiei.

Zozketaren oinarriak notario aurrean utzi ondoren, Nafarroako Kutxa Fundazioaren web orrian argitaratuko dira.

Nafarroako Kutxa Fundazioak, udako hitzorduarekin leiala izanez, Hondarribia Campusa eskainiko du. Uda balioak ikasten, abenturak bizitzen eta dibertsio ahaztezinez gozatzen pasatzeko modu bat. Aurten, berriro ere, ingeleseko talde bat eskainiko du hizkuntza sendotzeko ikasturtea hasi aurretik.

Zure semea edo alaba 2003 eta 2011 artean jaio bada, hauxe da haren Campusa. Esperientzia handia, prestakuntza bikaina eta adin bakoitzera egokitutako trebakuntza duten monitore talde bati esker, arrakasta lortzen dugu urtez urte.

Egingo diren jarduerak: paseoak itsasontzian, txangoak, haur parkea, padel surfa, ginkana, tailerrak kanpoan, gaueko jolasak, arrauna eta bela, surfa, zumba, dantza, kirol olinpiadak, jolasak hondartzan, bainuak itsasoan...

Campusak uztailean eta abuztuan egingo dira, 10 txandetan banatuta.

UZTARTU CAMPUSA

Uztartu Campusa jarduera berriz beteta dago, eta jarduera horiek Nafarroako Kutxa Fundazioaren Campusen ezaugarri den lan ildo berari jarraitzen diote.

Uda aurreko unerako aukera bat proposatzen dugu; gurasoek lanean jarraitzen baitute eta haurrek eskola garaia amaitu baitute. Leku ezin hobea da haurrak dibertitzeko eta familiak lasai egoteko.

5 eguneko txanda bat ekainean.

Egiten diren jarduerak: Tximeleten museoa, surfa, Txingudi interpretazio zentroa, Sarako kobazuloak, bide heziketako jarduerak, txangoak bizikletan, paseoak itsasontzian, nabigazioa eta arrantza, zumba, ginkana, hondartza, tailerrak, kirol aurreko jolasak, gaueko jarduerak eta jaia.

INFORMAZIO XEHATUA, DATAK, PREZIOAK, BIDEOAK ETA IRUDIAK UDALEKUEN BLOGEAN:

Ezagutu hobeto gure instalazioak bideo honetan.

Instalazioei, jarduerei eta udalekuen egunerokoari buruzko informazio guztia udalekuen blogean dago prestatuta.

Horrez gain, antolakuntzarekin jar zaitezke harremanetan helbide elektroniko honetan: hondarribia@fundacioncajanavarra.es

Izen ematea egiteko esteka