Civican

Civican Nafarroako Kutxa Fundazioaren zentro soziokulturala da, eta Iruñeko Pio XII.aren etorbidea 2 helbidean dago. Belaunaldi eta diziplina desberdinak topatzeko gunea da, gizartea mobilizatzeko bokazioa du eta partaidetza aktiboa sustatzea du helburu. Civicanek jarduera kultural, sozial eta hezigarrien programa oso bat proposatzen du.

IKASTAROAK ETA TAILERRAK

JARDUERAK

LIBURUTEGIA

ESPAZIOAK

ESPAZIOAK LAGATZEA ETA ALOKATZEA

ORDUTEGIAK

STREAMINGA

KONTAKTUA

IRISGARRITASUNA

JARDUERETAN PARTE HARTZEA

IKASTAROAK ETA TAILERRAK
Nafarroako Kutxa Fundazioak 2018ko udarako hainbat ikastaro eta tailer antolatu ditu; hain zuzen, esteka honetan ikus daitezke.

JARDUERAK
Nafarroako Kutxa Fundazioak 2018ko udazkeneko hainbat jarduera antolatu ditu; hain zuzen, esteka honetan ikus daitezke.

LIBURUTEGIA
Civicanek bi irakurketa gela dituen liburutegi bat du (bata, haurrentzat, eta bestea, helduentzat). Gela horiek materialen bilduma zabala eta irakurmena sustatzeko jarduerak eskaintzen dituzte (irakurketa klubak, ahozko narrazioa, bisita gidatuak...).
Civicaneko liburutegia Nafarroako Gobernuko liburutegien sareko kidea da, eta blog bat du; blog horretan aurki daiteke informazio gehiago.

ESPAZIOAK

Civicanek funtzio ugariko hainbat espazio ditu, horiek eska ditzaketen pertsona eta erakundeen beharrizanei aurre egin ahal izateko. 153 pertsonentzako entzunareto bat dauka, eta aurkezpen, kontzertu eta hitzaldietarako diseinatuta dago. Eraikinaren atarian erakusketak egin daitezke. Gainera, tamaina desberdinetako lau areto balioaniztun daude, sukaldaritza areto bat, dantza areto bat, igerileku klimatizatu bat (igeri egiten ikasteko edo
uretako gimnasia egiteko pentsatua) eta kafetegi bat.

ESPAZIOAK LAGATZEA ETA ALOKATZEA
Honako esteka hauetan, espazioak lagatzeko eta alokatzeko araudia aurki daiteke, bai eta espazio horiek lagatzea edo alokatzea eskatzeko fitxak ere.

ORDUTEGIAK
Informazio gunea: astelehenetik larunbatera, 09:00etatik 21:00etara.
Programazio bulegoa: astelehenetik ostiralera, 09:00etatik 14:00etara eta 17:00etatik 20:00etara.
Liburutegia (12 urtetik gorakoak): astelehenetik ostiralera, 09:00etatik 14:00etara eta 16:00etatik 21:00etara. Larunbatak: 09:00etatik 14:00etara.

STREAMINGA
Civicanen entzunaretoan garatzen diren jarduera batzuk streaming bidez jarrai daitezke esteka honetan.

KONTAKTUA
Civican Iruñeko Pio XII.aren etorbidea 2 helbidean dago. Harremanetarako telefonoa: 948 222444. Harremanetarako helbide elektronikoa: fundacioncajanavarra@fundacioncajanavarra.es
Sare sozialetan ere jarrai gaitzakete, Twitter eta Facebook sareetako profiletan.

IRISGARRITASUNA
Civican espazio irisgarria da. Civicaneko entzunaretoko jarduera guztiak irisgarriak dira entzumen desgaitasuna duten pertsonentzat, begizta magnetikoaren bitartez.

JARDUERETAN PARTE HARTZEA
Eraikinera eta erakusketetara libreki eta doan sar daiteke. Ikastaro eta tailerretan parte hartzeko, aldez aurretik izena eman behar da.

Jardueretarako sarbidea gonbidapenak jasotzearen bitartez erregulatzen da (gehienez bi pertsonako; ekitaldia familiakoa bada, lau gonbidapen gehienez pertsonako), ekitaldi bakoitza hasi baino ordubete lehenago, baldin eta programa bakoitzaren testuan bestelakorik adierazten ez bada.

Jardueretan parte hartzeko, Civicanen datu basean alta emanda egon beharko da. Edozein erregistra daiteke doan, nortasuna ziurtatzeko agiri ofiziala helarazita. Adingabeek gurasoekin edo legezko tutorearekin joan beharko dute.