Nafarroako Kutxa Fundazioa

Gizarte eta kultura erronkei erantzutea

Proiektuak

imagen de una biblioteca de fondo para el cta

Jarduera-memoria 2022

Gobernu-organo

Equipo directivo de la Obra Social Entrada y recepción de Fundación Caja Navarra con dos siluetas charlando

Fundazioaren Patronatua Fundazioaren gobernu- eta ordezkaritza-organo gorena da, eta berari dagokio fundazioaren helburuak betetzeko beharrezkoak diren ahalmen eta eskumen guztiak baliatzea, Fundazioaren estatutuetan eta ordenamendu juridikoan xedatutakoari jarraiki.

Lehendakariaren agurra

José Ángel Andrés, Nafarroako Kutxa Fundazioko lehendakariak, gure erakundearen funtsa osatzen duten gai nagusiak azaldu ditu.

Patronatua

Nafarroako Kutxa Fundazioaren Patronatua Nafarroako Parlamentuak, Nafarroako Gobernuak eta Iruñeko Udalak aukeratutako bederatzi pertsonak osatzen dute.

Equipo directivo de la Obra Social
Plan estrategikoa

Nafarroako Kutxa Fundazioak 2023ko ekainean onartu zuen III. Plan Estrategikoa, 2028ra arte indarrean egongo dena.

Entrada y recepción de Fundación Caja Navarra con dos siluetas charlando
unas manos de un niño pintando en un papel con muchas pinturas

Nafarroako Kutxa Fundazioaren YouTubeko kanala

Fundazioaren ikus-entzunezko eduki guztia

Nafarroako Kutxa Fundazioaren YouTubeko kanalak CIVICANen egiten diren ekitaldien bideo-bilduma osoa eskaintzen du, bai eta proiektuetako beste eduki interesgarri batzuk ere.

Berriak