Balioetan hezten

HONDARRIBIA

Hondarribiako campusabizikidetza, esperientzia eta partaidetzarako espazio bat da. Hezkuntza proiektu bat da, gizarte, kultura eta osasuna sustatzeko xedea duena, eta erreferente bat bihurtu da kalitatean eta balioetan oinarritutako hezkuntzan.

Martxotik irailera bitartean egiten diren Neptuno eta Udako Campusak 2021ean eten ziren.

UDAKO CAMPUSA

Nafarroako Kutxa Fundazioak Hondarribiako Campusean aukera paregabea eskaintzen die 7-15 urteko neska-mutilei, uda balioak ikasten eta abentura nahiz dibertsio ahaztezinak bizitzen igarotzeko. Programa hau 2022an itzuliko da, pandemiagatik bi urtez egin gabe egon ondoren.

NEPTUNO CAMPUSA

Neptuno campusa Ingurumen Hezkuntzako programa bat da, Nafarroako Kutxa Fundazioko udalekuetan garatzen dena. Leku zoragarria danaturaz eta itsasoaz bertatik bertara gozatzeko eta benetako esperientziak bizitzeko.

Egun Berdea

Nafarroako Kutxa Fundazioaren ingurumen-hezkuntzako jarduera hau, Naturalia etxaldearekin lankidetzan garatzen dena, Iruñeko eta Iruñerriko ikastetxeei zuzenduta dago.

Jarduera guztiek lotura estua dute ingurumen-jasangarritasuna lortzeko, baliabideak erabiltzeko eta berritzeko, ingurumenarekiko oreka harmoniatsua eta ingurumenarekiko errespetua lortzeko.

JAKIN GEHIAGO

Egun Berdea ingurumen hezkuntzari lotutako jarduera bat da Iruñerriko ikastetxeetako ikasleei eskaintzen zaiena. Haren funtsari eta aire zabalean egiteari esker, 2021ean jarduera egiteko aukera izan genuen, pandemiak ikasgeletan ezarritako murrizketak gorabehera. Beste edizio batez helburuari eutsi zion; hots, gazteak heztea eta sentsibilizatzea ingurumena zaindu eta errespetatzearen eta paisaia berreskuratzearen garrantziaz.

Edizio honetan, desgaitasuna duten pertsonentzako ikasleen parte hartze handia nabarmendu behar da; era berean, hainbat jasangarritasun irizpide proposatu ziren, hala nola ekosistemaren zaintza, lurzoruaren kontserbazioa, hondakinen murrizketa eta naturaren sarbidea errazteko jarrera.

Jarduera Subitza eta bertako gatzagaren ingurune naturalean egin zen . Ibilbidean hainbat mugarri finkatu ziren, jardueraren helburuak lortzeari begira.

IKUSI BLOGA

parte hartzaile