Mar
13
2023

Hondarribiko Udako Campuserako aurreinskripzioen zifra historikoa

Hondarribiko Udako Campuserako aurreinskripzioen zifra historikoa
Categoría: 
Hezkuntza - Kultura
Nafarroako Kutxa Fundazioak 4.800 eskaera egin ditu Hondarribiko Udako Campusean izena eman aurretik, hau da, eskaintzen diren 10 txanden bikoitza. Udako Campusa ekainaren 26an hasi eta irailaren 1ean amaituko da.
 
Nafarroako Kutxa Fundazioaren hezkuntza-proiektu honetatik, hainbeste familia nafarren konfiantza eskertu nahi dugu, ekimen hau erreferentzia bat baita haientzat. Eskariak eskainitako 2.400 plazak gainditu dituenez, behin betiko esleipena notario aurreko zozketa baten bidez egingo da, martxoaren 16an.
 
Zozketaren ondoren esleitutako plazak familiek formalizatu beharko dituzte martxoaren 27tik apirilaren 14ra bitartean. Eskainitako hamar txandek astebeteko iraupena dute eta neska-mutilak hiru adin-tartetan biltzen dira: Alevin (7-9 urte) 2014, 2015 eta 2016an jaiotakoak; Infantil (10-12 urte) 2011, 2012 eta 2013an jaiotakoak eta Eolo (13-15 urte) 2008, 2009 eta 2010ean jaiotakoak.
 
Nafarroako Kutxa Fundazioaren Udako Campusa hezkuntza-proiektu bat da, edizio bakoitzean zeharkako gai bat proposatzen duena, eta 2023an gai hori Ekonomia Zirkularra izango da. Ekonomia Zirkularra adin-talde bakoitzarentzat bereziki antolatutako jardueren programa oso baten bidez landuko da, eta arreta Garapen Iraunkorreko Helburuetan (GJH) jarriko da.
 
Hondarribiko udako campusean garatzen diren balioak dira, besteak beste, laguntasuna, erantzukizuna, errespetua, lankidetza, pentsamendu kritikoa, ohitura osasungarriak eta autonomia sustatzea aisialdiko hezkuntza-testuinguru batean.
 
Partaidetza- eta bizipen-metodologia erabiltzen da, eta arreta berezia jartzen da ikaskuntzak ahalbidetuko dituzten esperientzia murgiltzaileen alde, bai eduki pedagogikoei dagokienez, bai hazkunde pertsonalarekin eta gizarte-trebetasunekin zerikusia dutenei dagokienez.
 
Bere ikaskuntza aurkikuntzan, esperientzia praktikoan, motibazioan eta lan kooperatiboan oinarritzen da, jolasa ikasteko baliabide gisa erabiliz