2020

Nafarroako Kutxa Fundazioak jantoki sozialen zerbitzuari berrekin dio Leire eta Oskiako zentroetan

Gizartea

Nafarroako Kutxa Fundazioak berriro ekin dio jantoki sozialen zerbitzuari, Leireko eta Oskiako adinekoen zentroetan. Zentro horiek, martxoaren 13an itxi zituzten, ostiralean, osasun agintarien gomendioei jarraituz; hala ere, Fundazioak, Nafarroako Gobernuarekin eta Iruñeko Udalarekin koordinatuta, lan egin du zerbitzu hori eskatzen duten pertsonei ahalik eta modurik seguruenean helarazteko.

Zerbitzu hori bakarrik antolatzeko irekitzen dituzte ateak zentroek, astean bitan, astelehenetan eta ostegunetan, 12: 30etik 15: 00etara. Horrela, zerbitzu hori eskatzen ohi zituzten pertsonek eta oinarrizko gizarte-zerbitzuetatik eta osasun-zentroetatik detektatu dituzten beste batzuk, egunero lekualdatu beharrik izan ez dezaten, egun batzuetarako ematen diren menu hoztuak jaso ditzakete.

Era berean, nabarmentzekoa da boluntarioak egiten ari duten lana, Iruñeko auzoetako boluntario-sareak aktibatzeari esker, zentroetara joan ezin diren pertsonen etxera joaten dira menu horiek emateko.